2011. január 2., vasárnap

Tervek, kezdés

Mindig is szerettem írni gondolataimról,szerettem kifejezni magam írásos formában olyan stílusban,mintha közönség elé,sok embernek írnám.Valamivel mindig kellett foglalkoznom,sokszor szerkesztettem újságot a magam módján,akár sport de sok más témában is.Többször történetet írtam,könyvek hatására,amiket éppen akkor olvastam el.
Most úgy érzem,ismét írnom kell valamiről.Mivel már kisgyerek nem vagyok,ezért a sajátos újságszerkesztés már nem a szívügyem,viszont ez a blog ideálisnak tűnik arra,hogy 14 évesen itt írjak arról amit szeretek.Egy idő óta azért már nem írok történeteket,de a sport és azon belül a futball az,amivel kapcsolatban szeretem megosztani észrevételeimet,gondolataimat másokkal.Mivel családomba csak a két nagypapám szereti illetve "ért" úgy nagyjából a labdarúgáshoz,ők  azok akikkel hobbimról tudok beszélni.Egyedül az a bökkenő,hogy  250 km-el odébb laknak.Ezért csak iskolai szünetekben találkozok velük,valamint néha szkájpon beszélünk.Talán emiatt gondoltam úgy,hogy belekezdek egy blogba.Mert valamit mindig írnom kell.Ez az,ami megmaradt kisgyerekkoromból.
Ezt a blogot azoknak ajánlom,akik hétköznapi emberként nézik a futballmeccseket és azokként is szeretnének olvasni azokról,és persze azoknak,akik megrögzött Arsenal szurkerek,vagy szeretik az ágyúsok játékát.Amennyire időm engedi szeretnék meccselőzetest,mérkőzésértékelést írni. Az angol bajokságot kedvenceim miatt nézem,azon kívül a német Bundesligából szoktam több meccset megnézni. Az olasz és spanyol bajnokságból a nagyobb meccseket - vagy azokat amelyek szerintem jónak ígérkeznek - nézem meg. Elvétve belekukkantok egy,két gall és holland meccsbe is.Apa most mondaná,hogy gyakorlatilag mindent nézek,amit közvetít a TV.
Egyszóval értékelni fogok,vagy - remélem - étvágyat gerjeszteni meccsekhez,kritizálni vagy elismerni,reménykedni és örülni.Utóbbiakat főképpen londoni kedvenceimmel kapcsolatban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése