2011. január 12., szerda

Mi is az a Magic 11?

Az előző posztban már említettem az oldalt. Azt is említettem, hogy a Lazio veresége otthon a Leccétől elég rosszul esett. Mindjárt érthető lesz, hogy miért.




Ez egy internetes Fantasy Football játék. A lényege: 10 bajnokság van, mindegyikbe külön-külön, fordulóról fordulóra össze lehet állítani egy 11-et. Azokból a csapatokból érdemes tenni játékosokat, amelyek valószínűleg nyernek. Olyan csatárokat, akik gólerősek, és a védekező szekcióba pedig olyan csapatokból, akik kevés gólt kapnak, de ez a játék közben adja magát. A játékosok pontokat kapnak önmaguk, valamint csapatuk teljesítményére. Értelem szerűen azé lesz a nyertes 11, akinek az adott fordulóban a játékosai a legtöbb pontot hozzák. Van egy része, amelyik a topligákban elért eredményeket összegzi, ez a Magic Masters.
Elég nagy vonalakban ez lenne a játék lényege:)

Jómagam tavaly Júniusba regisztráltam, pont a vb előtt. Igaz, akkor pont a döntőbe nem állítottam össze a csapatot, mert nem a németek jutottak be...

Van két komolyabb helyezésem a játékban: egy Premier League 2010/11-es szezon 3. fordulójában egy 3. helyezés, valamint a holland bajnokság ( Eredivisie ) 17. forduló, 10. helyezés. ( Az első húsz helyezett számít mindig nyertes helyezésnek.)
Viszonyítás, hogy mit is jelent ez a két helyezés: nagyjából 1500-2000 benevezett csapat szokott lenni a fordulókban.

A Lazio miatt azért voltam bosszús, mert három játékost (annyit lehet berakni max. egy csapatból) is betettem a kékektől. Sőt, még a csapatkapitányom is Lazio csatár volt. Mivel veszítettek, ezért természetesen mínusz pontokat kaptak  A csk pedig csak súlyosbít a helyzeten, ugyanis ők duplán kapják a pontokat...
Ahhoz képest, hogy arra számítottam, hogy a kisebbik római alakulat legalább hármat lő, (tegyük hozzá, hogy volt alapom, ugyanis a Lecce az utolsó előtti helyen állt) láthattuk, hogy mit történt...

Tehát, ha valakit érdekel:  www.magic11.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése