2011. január 24., hétfő

Izgalmas hétvége

Eseménydús volt a hétvégém, de most nem a futballmeccsek meglepetései miatt. Szombaton írtam a központi írásbeli felvételi vizsgámat. A PTE Deák Ferenc Gyakorló Gimnáziumában írtam, ezt az intézményt jelöltem elsőnek. Itt egy olyan szakra mennék, amely a későbbiekben a médiával kapcsolatos dolgokkal foglalkozik. Végeredményben tehát lehet, hogy ez a blog egy kis lépés ahhoz a munkához, amelyet szívesen végeznék már majd mint amiért fizetnek. Azt szeretném, hogy végül egy riporter, újságíró stílusú munka legyen. Ezt mindig is el tudtam képzelni magamnak (igazából, mióta a focit szeretem), és bár volt egy időszak, mikor úgy tűnt, hogy nem ilyen pályára ( akarok ) állni, most mégis visszatértem ehhez, és úgy gondolom, jól döntök. Most legalábbis.
Egyszóval, aki olvassa ezt a blogot, úgy olvassa, hogy lehet, hogy 10, de inkább 15 év múlva én fogom közvetíteni az Euro Sport 2-n a Bayern München - Hamburg meccset : )



A felvételi délelőtt volt, és délutánra pedig meg voltam hívva vendégségbe. Kedvenceim meccsének is csak az első félidejét láttam. Köztesen egy Wolves - 'Pool összecsapást láttam, vasárnap pedig félig-meddig a holland PSV meccsét, illetve este végig néztem a Real szerencsétlenkedését a Mallorca ellen.

Egy örömhírrel kezdeném : megszereztem a Magic11.com-on életem eddigi legjobb eredményét, első lettem a holland bajnokságban! Kaptam érte ajándékpontokat, melyeket ha VIP-es tag lennék, felhasználhatnék ajándékvásárlásra. De mivel nem vagyok az, marad az eszmei érték, meg a büszkeség, ha valaki megnézi a nyertes helyezéseimet, már egy 1.-t is talál. No meg azt is bizonyítja, hogy valaki 14 évesen is lekörözheti a nagyokat futballhoz értés tekintetében : )
Ez tehát kicsit földobott a rémes szombati nap után.

Szombaton hengereltek a nagyok Angliában, Barbatov is egy hármas vágott a Birminghamnak, Robin van Persie góljaival vertük 3-0-ra a Wigant, és a 'Pool is nyert ideneben (!).

Az Arsenal győzelemről az a véleményem, hogy ez egy kezdete egy jó sorozatnak. Ugyanis könnyebbnek ígérkezik a elkövetkezendő néhány forduló sorsolása. Sorban az Everton, a Newcastle, a Wolverhampton és a Stoke következik. Ezeken nem szabad bukni, mert akkor az utolsóm utáni, utáni és azutáni lehetőségünket is ( hamar ) szalasztjuk el a MU üldözésével kapcsolatban. Van egy kiváló formába lendülő van Persie-nk, akivel elkezdtük ezt a menetelést.

A Liverpool nem különösebben erőltette meg magát azért, hogy megszerezzék Dalglish tréner vezérletével első győzelmüket. "Hagyták", hadd támadják végig a Farkasok a meccset, ők pedig egy kontra, egy bomba, és egy lesipuskás góllal köszönték szépen vendégséget a Wolverhamptonnak.

A Real Madrid megszenvedett a három pontért, így maradt a négy pontos differencia közte és a Barca között. Igaz, volt azért rotálás, de - elvileg- az ilyet ennyire megérezni nem kéne. Mourinho nem volt elégedett, láttam a fején. Ezt látom egész szezonban. Elkezdhetne már vigyorogni, hátha ez segítene.

Elég rövid volt ez a hétvége, és ez a bejegyzés is elég kurtára sikeredik. De ami igaz, az igaz, ezeken a szünnapokon nagyjából ilyen kevés gondolatom forgott a futball körül, ezért nem is fejtek ki mélyebben meccseket, mert nem ezeken a dolgokon járt az eszem hétvégén. Persze, ez csak kivételes alkalom.

1 megjegyzés: